Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk.

 INGYENES SZÁLLÍTÁS

 

Ügyfélszolgálat

Hívja munkatársainkat:

 

 +36-70-772-1565

 

Kapcsolat

LÁDAVÁR Kft.
6000 Kecskemét
Szarkakláb utca 11.
Telefonszám: +36 70 677 0069
Írjon nekünk

Szavazás

Mi a véleményed webáruházunkról?

Nagyon tetszik 56% Egész jó 11% Nem túlságosan tetszik 20% Egyáltalán nem tetszik 13%

 

Fogyasztóbarát

lap tetejére

 Digitálisan Felkészült Vállalkozás

 

BabaExpo


» Hogyan vásároljunk

RENDELÉS MENETE

 

A webáruházban megrendelést 0-24 órában, adatai regisztrálásával vagy a nélkül adhat le a vásárló. Regisztrált vásárlás esetén gyorsabb a megrendelés menete, mert nem kell még egyszer adatokat megadnia.

A termékek kiválasztása legegyszerűbben a főoldalon megjelenő gombok segítségével lehetséges. A főoldal bal oldali menüsorában elérhető legördülő menüsorokban, kategóriákra bontva találhatók a pelenkák és az egyéb kiegészítő termékek.

A www.pelenka-kecskemet.hu webáruház oldalain megrendelni kívánt termékeket a terméklapok jobb oldalán található (darabszám megadása után) a „VÁSÁRLÁS” gombra kattintva lehet a kosárba tenni. A jobb felső sarokban található kosár szimbólum gomb megnyomásával ellenőrizheti az összeválogatott termékek mennyiségét, meg is változtathatja azt, vagy a kuka szimbólumra klikkelve eltávolíthatja a kosárból. A termékek rendelési mennyisége módosítható a feltüntetett daraszám megváltoztatásával és a mellette található frissítés gomb megnyomásával. „VÁSÁRLÁS FOLYTATÁSA” szövegre kattintva visszatérhet újabb termékek kiválasztásához.

A termékek megrendelése:

Ha befejezte a vásárlást, válasza ki az Önnek legmegfelelőbb szállítási és fizetési módot, a „MEGRENDELÉS” gomb megnyomása után adja meg a kért adatokat, valamint a szállítási és számlázási címet amennyiben az más, mint a szállítási cím. Regisztrált vásárlóként bejelentkezés után nincs más dolga, mint leellenőrizni a megrendelő lapon a kért áru mennyiségét, árát, és a regisztráció során már megadott számlázási és címadatok helyességét. A "TOVÁBB" gomb megnyomása után megjelenik a megrendelés összefoglaló oldala, amennyiben minden megadott adat helyes a „MEGRENDELÉS ELKÜLDÉSE” gombbal elküldeni a rendelést. A megrendelés elküldése csak az Általános Szerződési Feltételek elfogadása esetén lehetséges. A megrendelés elküldése Önnek fizetési kötelezettséggel jár.

Adatok megadása: Kérjük a szállítási adatok pontos megadását, a pontatlan adatok miatti késésért vagy a kiszállítás meghiúsulásáért a webáruház nem vállal felelősséget. A címkitöltő, csillaggal ellátott mezői kitöltése nélkül nem kezdeményezhető vásárlás. Fontos, hogy a megadott email cím elérhető legyen. Figyelem! Utánvéttel kizárólag abban az esetben rendeljen, ha a csomag ellenértékét kézbesítéskor a futárnál módjában áll kiegyenlíteni. Az emiatt át nem vett csomagok visszaszállításának költségét a megrendelőre terheljük. Újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre utalása esetén kezdeményezzük.

A megrendelés időpontja életbe lépése, feldolgozása:

A megrendelés időpontja az az időpont, amikor az áru megrendelése a webáruházon keresztül megtörténik. Ezt követően a rendszer automatikus visszaigazolást küld a rendelés beérkezésről a vevő által megadott e-mail címre. Amennyiben a visszaigazolás a felhasználó megrendelésének elküldésétől számított legkésőbb 48 órán belül nem érkezik meg, a felhasználó mentesül a szerződéses kötelezettsége alól. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekinthető az üzemeltetőhöz, illetve a felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Az internetes hálózat hibáiért egyik fél sem tehető felelőssé. A fenti szabályoktól a felek eltérhetnek, ha ebben megállapodnak. A web áruház a csomag futárszolgálatnak való átadásakor ismét e-mailt küld a csomag státuszáról. A válaszlevél a vevő által megadott e-mail címre való megérkezésekor lép életbe a megrendelés.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége:

Az adatbeviteli hibák javítására a „MEGRENDELÉS ELKÜLDÉSE” gomb megnyomása előtt van lehetősége. A web áruházban a félrekattintások és adatbeviteli hibák kijavításának lehetőségét a jobb felső sarokban található kosár szimbólum gombra való kattintás után alkalmazhatja, ahol látható a kiválasztott termék képe, megnevezése, a darabszám, illetve az ÁFA-val növelt (jelen web áruház esetén 0%) vételár is. A kosárban lévő termékek alatt az összes fizetendő vételárat látja. Amennyiben változtatni szeretne rendelésén, vagy véletlenül olyan terméket helyezett a kosarába, amit nem szeretett volna úgy a darabszám mellett található rubrikába írhatja be a módosított mennyiséget, majd a „Frissítés” gombra való kattintással módosíthatja tartalmát. Ha téves terméket választott úgy a törlés 'X'-et ábrázoló kép gombját kell megnyomni, és a termék eltűnik a listáról. Amennyiben az összes terméket ezzel a módszerrel törli, úgy az ön virtuális kosara kiürül.

OTkxN